dissabte, 25 d’octubre del 2008

HOME DE FERRO 2008- EIVISSA 05/10/08

PLATJA D'ES CANÀ- STA. EULÀLIA-EIVISSA-
8:30h DEL MATÍ (ja estem a l'aigua nedant des de les 8:00h)


Home de ferro 2008: 4 km natació, 120 km bicicleta i 30 km cursa a peu.

Després d'onze proves, tres mig airoman, cinc olímpics, tres sprints, vaig arribar a Eivissa amb molt bones sensacions i amb ganes de fer un bon paper, entre els deu primers. Encara que després de veure el nivell que hi havia, ho veia molt complicat. Vaig arribar dos dies abans de la prova, vaig descansar, menjar molta pasta i el dia abans vaig fer el circuit de bici i la cursa a peu amb la bici (per cert MOLT DURA!!).Durant la prova de natació vaig estar sempre en el grup capdavanter, sortint sisé de l'aigua. En bicicleta vaig recuperar una posició arribant a la transició en el cinqué lloc.


I després, en la cursa a peu, en els últims dos quilometres vaig perdre el cinqué lloc, acabant en una meritòria setena posició.



Transició 1


Arribada a meta

Després d'una llarga i dura competició, una estona de relax amb begudes, massatge comentant la prova amb els rivals i amics com José Luís Cano, cinqué lloc final, un GRAN triatleta, Top Ten a Rot, Brasil, Austria, ...



Gussi i Cano al final de la cursa

Acabada la cursa d'Eivissa, un mes de descans i a pensar en la pròxima temporada i en el meu primer IRONMAN a Niza, el juny del 2009.
Gràcies a tots els meus companys d'entrenament, Pontano, Manel.la, Canaleta i tots els meus amics per fer-me costat i animar-me i a la Sílvia per aguantar les set hores de triatló d'Eivissa i per fer-me aquestes fotos i videos (encara que algun surti del revés!!).


De relax a l'hotel















5 comentaris:

Anònim ha dit...

A l´Hotel relax? JAA!!! Aquest casc de crono que portes a la foto de l´hotel no el portis a Niça!!Perqué en Zamora segur que t´el copía!! jajajaja.

Pippo ha dit...

bravo gussi , un saludo da parte de los compañeros del triteam pireneu girona , 70.3 AUSTRI , 70.3 MONACO ......FILIPPO

Anònim ha dit...

molt bé pel bloc, pel que fa al video tombat... la propera vegada segur que estarà dret
molts ànims!

Albert ha dit...

però tiu!!! posa alguna cosa nova, que et vaig posar a"faboritos"!!!!

Anònim ha dit...

Molt be Gussiman!!! segueix així!